Thursday, October 30, 2014

tak tahu nak terima dengan perasaan apa ya???

tak tahu nak rasa macam mana. tapi redho. ini namanya pun hidupkan. semua ni pengajaran. sekarang jaga diri sendiri dan jaga anak-anak tak lupa mak bapak sementara mereka masih ada di dunia ni dan sementara aku pun masih bernafas di dunia milik tuhan ini. ya allah jika semua ini berpunca dari sikap lalai aku. maafkan aku. ampunkan aku. aku jahil. aku bukan malaikat yang suci. tapi se ingat aku dengan fikiran yang masih waras dan selama 36 tahun ini aku hidup. aku tidak pernah meng AIB kan sesiapa. 

tapi aku dah rasa, semua orang baca. ngeri balik bila difikirkan. hidup aku dikelilingi oleh manusia-manusia pelik. aku sendiri tidak tahu nak terima dan rasa macam mana. sedih ke. gembira ke. suka ke. its came with mixed feeling. aku tahu english aku ke laut. tapi aku tetap nak tulis bahasa omputih. hahaha. 2, 3 hari ni jer la mungkin aku akan down. down sungguh2. lepas tu ok lah balik kannnn. aku akan tetap tersenyum walaupun pahit hati di dalam DIA maha mengatahui. 

sedih ye lah saper yang tak sedih. sedih kejap-kejap dah lah kan. just pray, ask GOD to give me a very very strong heart. that it. enough for. syukur and syukur. 

dikelilingi manusia pelik, sangat-sangat pelik. ya allah aku serah hidup ku mati ku hanya pada MU. semoga aku terus bersabar dengan manusia-manusia pelik sekeliling aku. life goes on. walaupun hidup memang tidak sempurna. walaupun hidup hina. walaupun tidak gembira. walaupun kurang segala dan daif. hidup tetap hidup. demi anak-anak mama, mama have to be strong until i die. 

boleh buat apa pun dengan manusia-manusia pelik ni. penat nanti depa sengap la. haaa kan bahasa utara cheq dah keluaq. bahawa arwah atok hussin aku. kekeke. bahaso arwah uwan den lak, duk ontok-ontok. kekeke.

syukur dengan apa yang tuhan beri, itu sudah memadai. tadah tangan berdoa dan bersyukur dengan apa yang telah DIA beri. amin 

No comments:

Mengigil Mama

KEJADIAN 2 minggu lepas... berderau darah mama Dalam tengah sebok2 di office, my neighbour call. Terkejut terus angkat seba dia memang t...