Tuesday, March 18, 2014

BEST FC 1st Game

saturday 15MARCH2014 at 6am dah wake up siapkan kids. me. and lets go to subang. this is our 1st game, our 1st Tournament. FOR Best FC, after 3 months training and training. Tapi nasib tidak menyebelahi kami. But Puan Pengurus so proud of your spirit KIDS. keep it up the good team work. Dan yang paling manis the one and only score, scored by my the only son, Shafiq Akmal. Good job abang. Sekurang kurangnya korang tak bawak balik telur ayam ok. Congrate. Cuba lagi on our next tournament, In Shaa Allah, dengan izinNYA. Jangan putus harapan and the most important, jangan putus semangat ya anak-anak. God Job Anak-Anak Pantai Ria Under 16. Majulah sukan untuk negara. Sebagai Puan Pengurus yang tidak bertauliah saya bangga pada diri sendiri. Bangga dengan apa yang saya buat. Moga mendapat support dari semua pihak. Ada aktiviti untuk anak3 pantai ria, Tidak lah mereka terlibat dengan aktiviti-aktiviti yang kurang sihat. In Shaa Allah. Semoga usaha murni yang sekecil kuman ini diberkati allah dan semoga ianya berlarutan sampai bila-bila. Saya bukan kejar pangkat dan harta dunia. Cuma saya gembira dengan apa yang saya cuba lakukan buat masa ini. Semoga diberkatiNYA. And now, lets the picture talk on mybehalf.

I just proud of myself. hanya tuhan yang tahu, saya buat bukan untuk bermegah2 atau untuk mendapatkan nama.....








No comments:

Mengigil Mama

KEJADIAN 2 minggu lepas... berderau darah mama Dalam tengah sebok2 di office, my neighbour call. Terkejut terus angkat seba dia memang t...