Wednesday, February 24, 2016

just follow the FLOW


i don't have high expectation in my life, my life is a very simple life. sejak 17 tahun dulu, aku dah tanam kan benda ni dalam hidup aku. just follow the flow. apa yang terjadi semua nya tidak pernah aku rancang dalam hidup. biarlah orang kata aku hidup tak der cita-cita, tak da pendirian. sebab hidup ini tidak sesempurna seperti orang lain. aku selalu bersyukur dengan apa yang aku ada. kalau tak mampu duduk diam-diam. aku faham dan ingat "kalau aku susah, ada orang lain lagiiiiiii susah susah dari hidup aku". ada lebih bersyukur.


tipu lah kalau tak der rasa nak, teringin kan. aku manusia biasa. manusia yang tidak sempurna, selalunya aku akan pujuk hati sendiri. selalu pujuk hati bersyukur, bersyukur dan bersyukur. kata-kata keramat ini jugalah yang selalu aku sebutkan pada anak-anak. kita kena selalu apa? BERSYUKUR......

Berniaga memang dah macam-macam cuba, dan tak pernah terfikir nak meniaga makanan/catering. alhamdullilah bersyukur dengan rezeki yang kecik ini. Moga Liza's Kitchen terus mendapat sambutan. amin










 

No comments:

Mengigil Mama

KEJADIAN 2 minggu lepas... berderau darah mama Dalam tengah sebok2 di office, my neighbour call. Terkejut terus angkat seba dia memang t...