Monday, February 15, 2016

Alhamdullilah, Abang diterima ke Kolej Vokasional

almost 2 months anak bujang mama dah tinggal di asrama. alhamdullillah DIA permudahkan segala urusan anak mama. bermula dari temuduga pada 12.1.2016 dan seterusnya keputusan pada 18.12016. bermula lah tugasan mama mengisi borang2 yang sangat banyak untuk kamu. ke hulu ke hilir selesaikan hal-hal berhenti sekolah di Sekolah Menengah Kebangsaan Bangsar (Integ), Lorong Maarof. Syukur dan hanya syukur yang mampu mama panjatkan pada NYA. DIA yang mengizinkan semua ini. 

26.1.2016 Mama hantar abang ke hari taklimat dan pendaftaran. Sebak mama, menangis mama dalam hati. Walaupun hanya Kolej Vokasional, mama tetap bangga dengan anak mama. Belajar rajin-rajin ya abang. 

ABANG, ini hanyalah permulaan bagi kamu ya, maafkan mama atas segalanya. Abang tunjukkan yang abang boleh berjaya ya... (berjurai airmata mama)


Mama sentiasa doakan yang baik-baik untuk abang dan adik-adik. Terima Kasih YA ALLAH. Berilah petunjuk mu pada anak3 ku. Letak dan landaskan lah mereka ke jalan yang ENGKAU redhoi. amin




No comments:

Mengigil Mama

KEJADIAN 2 minggu lepas... berderau darah mama Dalam tengah sebok2 di office, my neighbour call. Terkejut terus angkat seba dia memang t...