Sunday, March 1, 2015

Happy 37th to ME






alhamdullilah hari ni 1.3.2015 dah genap umur ku 37 tahun di bumi mu ini ya allah. alhamdullilah masih diberikan kesihatan yang baik untuk terus bekerja dan mencari rezeki dengan tulang 4 kerat ni untuk membesarkan anak-anak tersayang Shafiq Akmal, Sarah Damia dan Sahira Dina. Anugerah dan amanah TUHAN pada ku sejak 15 tahun ini.

Alhamdullilah pada sang pencinta. Tiada apa yang diinginkan dalam hidup ini, cuma kesihatan yang baik, anak-anak yang baik, rezeki yang baik-baik dan keluarga yang baik-baik. Moga anak-anak berjaya dunia dan akhirat. Serta Taufik dan Hidayah supaya diri ini lebih dekat denganNYA. Terlalu nipis ilmu ini. entahkan ada ilmu akhirat walau sebesar kuman. Ya allah ampun kan dosa-dosaku. Maafkan aku. Yang lain-lain hanya berserah padaNYA yang lebih maha mengetahui. 

Cuma lately diri ini terlalu ingatkan kematian. Istifar banyak-banyak dalam hati. Tanggungjawap pada mak bapak, pada anak-anak masih banyak belum selesai. Tapi andai ini kehendak NYA, andai dijemput oleh NYA. Tidak akan dapat aku menidakkan ketentuanNYA. Aku Redho. Tapi ilmu akhirat memang belum penuh ilmu didada. 


1 MARCH 1978.....

my MAK 1st daughter.....
my BAPAK 1st daughter.....

syukur alhamdullillah dengan REZEKI hari ini. semoga Liza's Kitchen akan terus maju.  amin











No comments:

Mengigil Mama

KEJADIAN 2 minggu lepas... berderau darah mama Dalam tengah sebok2 di office, my neighbour call. Terkejut terus angkat seba dia memang t...