Tuesday, September 30, 2014

x suka la rasa macam ni

berperang dengan perasaan
oh tuhan aku sendiri tidak suka dengan semua ini....

ampun kannnn aku...
*menangis dlm hati sendiri

....
....

ikhlaskanlah hati ini, seperti aku menjaganya sebelum ini
sangat2 ikhlas dan gembira...
gembira dan bahagia menjaga nya
walaupun aku tidak diberi apa2

maafkan aku ya allah
perasaan jahat tolong pergi jauh
aku tidak mahu menyesali apa2

ya allah aku tahu setiap ujianmu
ada hikmah nya.. ada sesuatu buat ku
satu hari nanti

iaitu kegembiraan dan
kebahagian.....

usia emas nya
sudah senja....
bila2 saja ENGKAU akan menjemputnya
ampun kan segala dosa2nya
biarlah dia bahagia di hari2 tuanya

ampun kan aku
aku cuma berperang dengan perasaan jahat ini.....

AMPUN kan aku
dia dah banyak korbankan usia mudanya
demi membesarkan aku menjadi MANUSIA

YA ALLAH

AMPUNKAN AKU HAMBAMU YANG HINA

hati ikhlaslah seperti sebelum2 nya
ku mohon duhai sekeping hati
tolonglah memahami jiwa luka ini

.....

No comments:

Mengigil Mama

KEJADIAN 2 minggu lepas... berderau darah mama Dalam tengah sebok2 di office, my neighbour call. Terkejut terus angkat seba dia memang t...