Tuesday, September 23, 2014

[S][A][B][A][R]

dimanakah terjumpa dan terkutipnya KESABARAN dan tersimpan rapi ini ya. semua nak rasa diri MEREKA tu betul walaupun salah kan. TAK SEDAR yang kesalahan sendiri. masih nak cakap besar. bak kato orang negori, masih lai nak gelogah eh. tak nak mengaku salah langsung tu. heran  aku ngan orang macam ni. hadoi. hidup aku ni nak kena jumpa orang-orang yang macam ni jer ker. aku tak kata aku betul. ya kalau aku salah aku mengaku. aku mintak maaf. berkali-kali aku mintak maaf. eh sapa yang dah berak tengah jalan nak mengaku. sampai mampus tak nak mengaku punya. ini lah yang selalu aku dapat. tolong orang bantu orang. buat baik dengan semua orang. inilah yang aku dapat. penghinaan, penggulingan, pengkhianatan, makian. hebat, satu tamparan hebat. Hidup ini sangat-sangat hebat. Moga semua kesabaran ini tuhan berikan pada aku dan moga ada sesuatu untuk aku kelak. aku akan tunggu waktu itu. sabar dan terus sabar. soba yo lah. felling blessed :D


adakah KEPANDAIAN "kamu" hanya MEMAKI HAMUN orang. huhuhu




No comments:

Mengigil Mama

KEJADIAN 2 minggu lepas... berderau darah mama Dalam tengah sebok2 di office, my neighbour call. Terkejut terus angkat seba dia memang t...