Tuesday, January 7, 2014

Terima Kasih....

terima kasih sebab 
tuduh aku yang rancang semua ni
terima kasih sebab kata aku punca semua ni
terima kasih sebab menyalahkan aku
terima kasih sebab tuding jari pada aku
terima kasih sebab aku yang dipersalahkan
terima kasih sebab semua nya ni salah aku
ingat kita ada tuhan....
apa yang berlaku atas kehendaknya
apa yang terjadi dengan izinnya
Biarlah semua aku telan sendiri
terima kasih...terima kasih
Felling so SAD
Pernah kah korang terfikir
kenapa semua ni terjadi
ingat dosa2 silam... 
ini semua adalah pengajaran
pengajaran kecil dari NYA....
Fikir laahhhhh

Tidak pernah terlintas atau terniat
nak semua ni berlaku dan rancang semua ini
terjadi......



No comments:

Mengigil Mama

KEJADIAN 2 minggu lepas... berderau darah mama Dalam tengah sebok2 di office, my neighbour call. Terkejut terus angkat seba dia memang t...