Tuesday, April 1, 2014

April .... huhuhuhu



ermm, sorry kids semalam mama mengamok, marah-marah to all of you. ampun kan aku ya allah. marah orang lain, anak3 yang akan terima tempiasnya. maafkan maaf. malam tadi lepas selesai semua kerja rumah, mendobi 4 bakul kain2 kotor. Sebelum tido. Satu satu wajah kalian mama belek, mama tenung dalam-dalam dengan penuh penyesalan di hati di jiwa. Maafkan mama sambil usap-usap rambut kali berkali-kali. Mama cium pipi-pipi kalian, lepas kanan, kiri pulak, kanan semula dan kiri balik. Sambil menangis dalam hati. Maafkan mama, maafkan mama ya sayang-sayang mama. mama tertekan dengan hidup mama. Maafkan mama, maafkan mama ya. Mama menyesal. Penuh dan sarat dengan penyesalan. Ya allah tingkatkanlah kesabaran aku. Ampun kan aku. Hati bawaklah bersabar. Sabar lah wahai hati ku. Ya allah ampunkan aku. Abang, Kakak, Adik maafkan Mama. Semoga April membawa segunung rezeki buat anak-anak mama ya. Ni semua hal duit jer. Kan aku dah kata kalau aku kaya. Tiada amukan dari mama buat santapan dinner kalian senja semalam. Maafkan mama sekali lagi. Money is everything for me. Duit, duit, duit. Ni jer masalahnya. :(



No comments:

Mengigil Mama

KEJADIAN 2 minggu lepas... berderau darah mama Dalam tengah sebok2 di office, my neighbour call. Terkejut terus angkat seba dia memang t...