Thursday, May 8, 2014

My DINA is 8th today :D








MY BLACK SWEET is 8th today...

Alhamdullilah syukur pada MU ya allah. Semua ini perancangan dariMU. Aku tidak permenyesalinya. KAU jadikan aku MAMA yang sempurna di mata MU. Sendiri masuk bakul sendiri angkat. Hehehehe. My black sweet. Dina. She always be my baby. Abang and Kakak pun baby mama sampai bila2 :D. Dah besar anak mama ni ya. Genap umur 8 tahun hari ni...mama sentiasa mendoakan yang terbaik untuk adik. Semoaga diberikan kesihatan yang baik dan menjadi anak yang solehah...amin. Dah 8thn pun mama akan selalu dokong adik pagi2 bawak sampai ke toilet untuk siap2 ke sekolah. Walaupun mama selalu marah tapi jauh dilubuk hati mama Dina adalah anak yang terbaik. Semua anak3 mama adalah yang TERBAIK. Mama belai selalu dan bila notty2 mama tetap rotan :D. Walaupun adik kadang2 hentak2 kaki dan mama akan rotan dengan hanger tapi adik tetap mama sayang seperti selalu, tidak pernah akan berubah. Seperti dulu, seperti mula-mula adik lahir ke dunia. 

Tiada mama yang ingin melihat kegagalan anak kesayangannya. Anak2 adalah my nyawa. Seperti baru semalam mama kendong adik dalam perut 9 bulan, genap2 10 hari. Anak mama yang betul2 lambat nak keluar. 2 kali mama admitted 2 kali balik. Tepat jangkaan doctor, 10 days after 2nd admitted, baru lah mama rasa nak bersalin. Lama dalam perut, lama manja, lama makan, lama dan lama lama. Sayang Dina ketat-ketat.  Adik Abang kakak adalah harta yang paling berharga yang Allah berikan dan itu adalah Amanah dariNYA. Jadilah anak yang solehah. Semoga MAMA makin TABAH dan KUAT untuk besarkan kalian semua. Biarlah apa pun tomahan dan ujian dari manusia sekeliling. Pekakkan telinga dan butakan mata. Biarkan mereka, kita akan terus dalam dunia kehidupan kita yang bahagia dengan cara kita tersendiri. MAMA harungi semua pahit getir demi kalian semua. Biar Allah sahaja yang tahu baik dan buruknya dan bukan manusia yang menilainya. Biar kita HINA di mata manusia jangan kita hina dimata MAHA PENCIPTA. MAMA sentiasa dan akan terus doakan yang TERBAIK dan yang BAIK2 aja buat adik, abang and kakak jugak :D. Sayang korang semua ketat2.  

Selamat Hari Lahir Sayang
My Black Sweet
*marah betul adik mama panggil dengan nama ni
Yes its really true, you are my black sweet :D
NUR SAHIRA DINA

No comments:

Mengigil Mama

KEJADIAN 2 minggu lepas... berderau darah mama Dalam tengah sebok2 di office, my neighbour call. Terkejut terus angkat seba dia memang t...